نشست خبری امیر قلعه نوعی
اخبار باشگاه استقلال

 

به گزارش سایت رسمی باشگاه استقلال، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پیش از بازی استقلال و ذوب‌آهن اظهار داشت: با توجه به این كه بازی قبلی را واگذار كردیم، بازیكنان از نظر روحی و روانی دچار مشكل شدند و به همین دلیل بعد از آن بازی سعی كردیم كه روی مسائل روحی و روانی بیشتر كار كنیم. از همین رو با بازیكنان صحبت كردیم و شرایط حاكم بر باشگاه و آینده‌ آنها را توضیح دادیم و فكر می‌كنم كه امروز نسبت به روز گذشته از این نظر شرایط بهتری پیدا كردیم. از نظر فنی هم نیاز داریم كه چند بازی بگذرد. من از بازی هفته‌ نخست راضی نبودم، ولی در برابر سایپا بهتر از بازی قبلی كار كردیم، هر چند معتقدم گل دومی را كه دریافت كردیم روی شرایط خاصی بود. از بازی برابر ذوب‌آهن شرایط تیم ما بهتر خواهد شد.

سرمربی استقلال درباره پیشنهاد تیم‌های قطری به بازیكنان استقلال گفت: برای من جای تعجب دارد، چرا حالا كه لیگ شروع شده است، همه بازیكنان ما را می‌‌خواهند، هر درخواستی كه آمده است برای كاپیتان‌های استقلال بوده است. پیشنهادهایی برای جذب زندی، نكونام، جباری، منتظری آمده است و ساموئل هم از بیرمنگام پیشنهاد دارد. نمی‌دانم چرا این پیشنهادها قبل از لیگ داده نمی‌شد. دو هفته‌ است كه كار را آغاز ‌كرده‌ایم.

قلعه‌نویی درباره تیم فوتبال ذوب‌آهن نیز گفت: ذوب‌آهن تیم بسیار خوبی است، خصوصاً در بازی برابر صبا فوتبال منطقی را ارائه داده است و فردا نیز دیدار بسیار سختی برابر آنها خواهیم داشت. ضمن این كه برای افزایش انگیزه باید در این بازی پیروز شویم، اما به هر حال نتیجه‌ دست خداست.

وی در پاسخ به این سؤال كه در برابر پیشنهادهایی كه برای بازیكنان استقلال آمده است، چه اقدامی انجام خواهد داد؟ گفت: از نظر فنی من تصمیم گیرنده هستم، چرا كه باید جوابگوی مردمی باشم كه بعضی از آنها از دقیقه 65 آن چنان شعار می‌دهند. درصد كمی از هواداران ما بدتر از اهل كوفه شده‌اند. درباره این مسئله دو بحث وجود دارد، بحث اول این است كه روی این بازیكنان حساب ویژه‌ای باز كرده‌ام و حتی برای نفر بیست و یكمی كه جذب ‌كرده‌ایم هم برنامه داریم. این كه آنها در شرایط مسابقه بگویند كه می‌‌خواهند جدا شوند، حرفه‌ای نیست. من به خود آنها هم گفته‌ام كه شما قلعه‌نویی و من بازیكن. آیا قبول می‌كردید، خود آنها گفتند كه این كار را نمی‌كردند. من نگاه فنی‌ام را كتبی به باشگاه داده‌ام و در حالی كه در شرایط مسابقه حضور داریم جواب من منفی است. باز اگر این مسئله در نیم فصل اتفاق می‌افتاد، می‌توانستیم اجازه دهیم كسی كه دلش با تیم نیست، برود. حدود یك هفته‌، 10 روزی است كه اتفاق خاصی در حال رخ دادن است.

او همچنین درباره این كه گفته می‌شود زندی برای تست پزشكی به قطر رفته است، گفت: از این موضوع اطلاعی ندارم. او دیروز با تمرین كرد و فكر نمی‌كنم كه به قطر رفته باشد.

قلعه‌نویی درباره استفاده از نكونام در بازی گذشته گفت: جواد نمی‌خواست در آن بازی به میدان برود و حتی دستیاران من هم گفتند كه شرایط آرمانی را ندارد و خود نكونام هم گفت كه حداقل یك نیمه بازی كند، ولی من تصمیم نهایی را گرفتم و خودم گفتم كه بازی كند.

 

وی در ادامه نشست بیان كرد: هر باشگاهی سایت مخصوص به خودش را دارد و اخبار مطمئن باشگاه را در این سایت می‌توان دنبال كرد، ولی همه مطالب روزنامه‌‌ها صددرصد درست نیست. بحث روابط عمومی و مسئول رسانه‌ای زیر نظر خود فتح‌اله‌زاده است و بخش فنی بر عهده من است.

سرمربی استقلال در پاسخ به این سؤال كه نبود او روی نیمكت، در عملكرد استقلال تاثیرگذار بود یا خیر؟ گفت: همكاران من افراد قوی هستند و من اعتقاد دارم كه در كل خوب نبودیم، بود و نبود من روی تیم تاثیر‌گذار نیست چرا كه خود صالح مربی بزرگی است و سرمربی هم بوده است.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 10 مرداد 1391برچسب:,
ارسال توسط M.R.f

آرشیو مطالب
پيوند هاي روزانه
امکانات جانبی
ورود اعضا:

<-PollName->

<-PollItems->

آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 4
بازدید ماه : 4
بازدید کل : 803
تعداد مطالب : 12
تعداد نظرات : 1
تعداد آنلاین : 1



مشاهده جدول کامل ليگ برتر ايران



برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

بهترین و زیباترین کدهای جاوا اسکریپت به همراه آزمایش آن کد New Page 2

This free script provided by webloger site